11 JANUARI

Tydligen funkar inte "uppladdningen av bilder" så de får bli bilder i morgon efter jobbet. Och i morgon fyller broosch 16 år, så det blir tårta med familjen när jag slutat jobba 20.15. Så generös som jag är får han en trisslott, har inte råd med dyrare prylar.
Nu börjar det närma sig, dax för ännu en operation. Ska nämligen ta bort en skruv som besvärar mig, jag är dock mer nervös inför denna "lilla, mindre" operation än den första som var lite "större, allvarligare". En nackdel med denna operation är att jag ska göra den här i stan, om de blir infekterat måste jag ta bort allt som dom har skruvat fast och de ser jag INTE fram emot! Så i morgon ska jag få veta preliminärt datum. Jag ber nästan till gud att få göra de inom 2 veckor!
Hahaha jag dööör, m har stårr och vispat grädde i snart 30 min och inte fått nått vidare bra resultat. Börjar tycka lite synd om honom, men samtidigt ser de så roligt ut hur mycket han än försöker. Så jag ska slänga in handduken och hjälpa till. Haha, fan vad vi skrattar åt de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0