I close my eyes and pray


I close my eyes and pray, I can see a better day.

Nu har jag äntligen bestämt mig för hur min tatuering ska se ut och vart. När jag fyllde 18 så ville jag tatuera eller pierca mig, blev piercing som jag tog bort i vintras? (den va mest bara ivägen och sen ville jag att den skulle hinna läka tills jag blir gravid när det nu blir, minst om 5 år! så oroa er inte om de, höhö.) Och nu blir det en tatuering som sitter hela livet, jag vet att jag inte kommer ångra de jag har bestämt mig för. Men har inte riktigt bestämt mig om jag ska avslöja något om den än, ni kanske får vänta till den äre gjord. Helst ville jag göra den nyss, typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0